


Simulationen des Wahnsinns - was wurde nicht schon alles simuliert. Fixed certain Voidwoken that create Cursed blood surfaces when they died.Tweaked XP rewards for certain Voidwoken.Non-recruited Godwoken now have Curse instead of Bless.Loot has been modified in the final boss fight, the demons near bloodmoon island, a corpse in the Wrecker Cave, in and around the Arena of the One.Fixed Dodging from Leadership not corresponding to amount stated in the tooltip.Fixed Unstable talent not scaling with maximum Vitality like it should.Reactive armor changes: Cost changed to 2 AP, Cooldown changed to 6 turns, Damage reduced.Void-Enhanced Poison now inflicts more damage.Mass Cleanse Wounds now properly clears Decaying from allies and damages Undead enemies.Rune slots are now limited to one slot per item.Teleporter pyramids are now sent to the Avatar when a companion is dismissed.Several inventory settings (filters and sorting) will now be saved.

Added henchman support in the endgame dialog.Weiterhin ist ab heute die finale Lokalisierung auf Deutsch, Französisch und Russisch verfügbar. Die Larian Studios haben heute einen ersten Patch für Divinity: Original Sin 2 veröffentlicht.ĭamit kümmert man sich um einige Probleme, die den Spielern in den ersten Tagen nach dem Release aufgefallen sind, etwa fehlerhafte Questlogs, permanente Statuseffekte und Absturzursachen.
